Våra konsulter finns tillgängliga för att hjälpa er med supportfrågor om Pyramid
Ring eller mejla till vårt supportteam så hjälper vi dig att komma vidare – snabbt och effektivt.
Våra öppettider för supporten är vardagar mellan kl 8:00 och 17:00.
Lunchstängt mellan kl 12:00 och 13:00.
Kontaktvägar för supporten
Mejl: support@wiigdata.se
Telefon: 08-514 849 50
Det går också bra att skicka in ett ärende via formuläret till höger.
Supportavtal
Vi erbjuder alla våra kunder att teckna ett supportavtal med oss.
Detta för att ha möjlighet att få mer support för en billigare peng.
Läs mer om våra supportavtal samt timbank här:
SUPPORTÄRENDEN
Supportavtal
Här kan du läsa mer om de supportavtal som vi erbjuder våra kunder, och för ökad flexibilitet tillhandahåller vi också timbank.
Avtalet gäller i ett år.
Ingår: Telefonsupport. Pyramidfrågor och enklare ärenden.
Samtal upp till 30 minuter.
Ingår ej: Support som innebär ändring av data, i setup och rapportjusteringar eller som avser ett separat projekt.
Avtalet gäller per månad. Ingen uppsägningstid.
Ingår: Fria supportsamtal upp till 30 minuter.
Kortare/enklare utbildning, ändring i setup och konfiguration.
Ingår ej: Projekt, installationer, arbete utanför arbetstid.
10 timmar ger 10 % rabatt
20 timmar ger 15 % rabatt
30 timmar ger 20 % rabatt
Kontakt
Norrtullsgatan 6,
113 29 Stockholm
Öppettider support:
Kl: 08:00 och 17:00
Lunchstängt mellan kl 12 och 13
Copyright © 2024 Wiigdata AB